ŠANDA – politika kvality

Společnost je významnou regionální organizací, zabývající se zámečnickou výrobou, skladováním a souvisejícími službami. Dobré jméno organizace je podloženo dlouholetou prací na budování firmy, založené na poctivém a seriozním jednání se zákazníky.

Vedení společnosti se zavazuje neustále zlepšovat efektivnost integrovaného systému řízení, především prostřednictvím stanovených cílů, programů a kontrolních mechanismů.

Oblast řízení kvality:

  • Plnění požadavků a přání našich zákazníků je základním cílem společnosti; spokojenost zákazníka je vždy na prvním místě
  • Služby zákazníkům jsou poskytovány v nejvyšší kvalitě; zákazníci se setkávají s všestrannou ochotou a pomocí pracovníků společnosti.
  • Základními pravidly vystupování pracovníků společnosti je pozitivní přístup, slušné chování a vystupování i mimo pracoviště, vysoká profesionalita a odborná úroveň, spolehlivost a serióznost.
  • Naše organizace je ryze česká společnost se sídlem v regionu, ve kterém podniká; snaží se nabídnout především kvalitní služby, podporuje regionální sportovní, kulturní a společenské aktivity.
  • Své konání směřujeme k posílení tradice a dobrého jména společnosti spolu s maximální snahou rozšiřovat kvalitu i kvantitu nabízených služeb a tím zajistit dlouhodobou perspektivu organizace a tím i jistoty našich zákazníků.
  • Společnost vytváří příznivé pracovní podmínky pro své pracovníky ; pracovníci si vzájemně pomáhají a posilují tím týmový způsob plnění svěřených úkolů; zaměstnání ve společnosti je pro pracovníky prestižní záležitostí.
  • Společnost se zavazuje zajistit kontrolu a hodnocení všech nakupovaných externích procesů, které mají vliv na kvalitu výsledného produktu.

V Kutné Hoře dne 12. 10. 2017
 
Josef Šanda v.r.
ředitel firmy