ŠANDA – politika kvality
Společnost je významnou regionální organizací, zabývající se zámečnickou výrobou, skladováním
a souvisejícími službami. Dobré jméno organizace je podloženo dlouholetou prací na budování firmy,
založené na poctivém a seriozním jednání se zákazníky.
Vedení společnosti se zavazuje neustále zlepšovat efektivnost integrovaného systému řízení, především
prostřednictvím stanovených cílů, programů a kontrolních mechanismů.
Oblast řízení kvality
-
Plnění požadavků a přání našich zákazníků je základním cílem společnosti; spokojenost zákazníka je
vždy na prvním místě
-
Služby zákazníkům jsou poskytovány v nejvyšší kvalitě; zákazníci se setkávají s všestrannou
ochotou a pomocí pracovníků společnosti.
-
Základními pravidly vystupování pracovníků společnosti je pozitivní přístup, slušné chování a
vystupování i mimo pracoviště, vysoká profesionalita a odborná úroveň, spolehlivost a serióznost.
-
Naše organizace je ryze česká společnost se sídlem v regionu, ve kterém podniká; snaží
se nabídnout především kvalitní služby, podporuje regionální sportovní, kulturní a společenské aktivity.
-
Své konání směřujeme k posílení tradice a dobrého jména společnosti spolu s maximální snahou rozšiřovat
kvalitu i kvantitu nabízených služeb a tím zajistit dlouhodobou perspektivu organizace a tím
i jistoty našich zákazníků.
-
Společnost vytváří příznivé pracovní podmínky pro své pracovníky ; pracovníci si vzájemně
pomáhají a posilují tím týmový způsob plnění svěřených úkolů; zaměstnání ve společnosti je pro pracovníky
prestižní záležitostí.
-
Společnost se zavazuje zajistit kontrolu a hodnocení všech nakupovaných externích procesů,
které mají vliv na kvalitu výsledného produktu.
V Kutné Hoře dne 12. 10. 2015
Josef Šanda v.r.
ředitel firmy